شرکت سفرهای علیبابا، رهبر بازار گردشگری ایران، کار خود را از سال ۱۳۹۳ با عرضه اینترنتی بلیط پرواز داخلی شروع کرد. فعالیتهای این شرکت بهمرور گسترش یافت تا جایی که بلیط پرواز خارجی، قطار، اتوبوس، هتل داخلی و خارجی، تور داخلی و خارجی و اقامتگاه هم به سبد محصولاتش اضافه شد و حالا کاملترین خدمات سفر و گردشگری را به همسفرانش ارائه میکند.
در سال ۱۳۹۸، هلدینگ توشا روی علیبابا سرمایهگذاری کرد تا امکان پیادهسازی راهکارهای نوین هوش مصنوعی در صنعت گردشگری توسط این شرکت فراهم شود.